Dagens Outfit, 10 april.

498341-141 Trött imorse därav blev det en slapp outfit. =)
♥ Mjukis, ifrån laget. =)
♥ Vitt linne, H&M
♥ Vit Björn Borg, Bulgarien

Haft fullt upp idag i skolan, därav kommer uppdateringen lite sent. Filosofin gick bra, skrev lite och tittade på en film. På Naturkunskapen tittade vi på film. Därefter blev det Matte och nu sitter jag här.

Ska möta moster i Forum Nacka när jag slutat så jag kommer lite senare hem. Och angående träningen ikväll så blev det tydligen ingen. :( jag som ville träna för en gång skull. Men aja, det kommer fler tillfällen. =)=)

Hoppas ni haft en bra dag hitills.
Ha det bra, kram ♥








Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mandiz

Vilken mysig blogg du har!
Jag skulle bli jätteglad om du bara tog ett kik på min;-)
Ha en bra dag!

2008-04-10 @ 16:34:25 | http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback