Fredag, 18 april.

Hej gott folk. :)
Måste berätta att besöksrekordet nu stigit upp till 185. :D:D Jättekul. :D Verkar bara gå uppåt och uppåt. :D
Vill ni läsa något speciellt i min blogg är det bara att säga till, ser fram emot att få lite tips. :)

Uppe nu, efter en jätteskön sömn. :) Pratade en stund med T innan jag somnade, alltid lika kul. =) Och för er som undrar är det endast en kompis så kom inte och säg någonting annat, jag har ju min pojkvän Johan redan sen 1 år tillbaka. :D<3

Ska strax ta och sminka mig och käka lite för att bege mig emot bussen som går vid 11. Ska till skolan en snabbis och därefter hem för att packa om väskan och åka till pojkvännen och spendera fredagkvällen där med mys och film. :D<3 Inte träffat honom sen i tisdags, börjar bli lite jobbigt för oss båda fakstiskt. Men så blir det när man bor en bit ifrån varandra och går på olika skolor samt tränar olika sporter.. Men men, blir nog bättre efter studenten. :):)

Har ni några planer för dagen och kvällen då?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* HL

Ha en bra helg!

2008-04-18 @ 12:07:41 | http://hannisl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback