Fredag, 4 april.

Hej där. =)
Hoppas ni sovit lika gott som jag. Dock ensam vilket jag inte gillar. :( Saknar älsklingen brevid mig.
Sitter iaf i skolan nu, har precis skrivit klart ett arbete i Religion B. *duktig* Ska nog se ifall jag och Sanna kan göra klart fler saker, vilket vi verkligen behöver...... Solen skiner för tillfället utanför fönstrena men när jag vaknade var det endast 2 grader ute och molnigt samt dimmigt.. :S Hmm, det kändes inte så motiverande att åka till skolan då, men nu är jag som sagt här. :P

Efter plugget ska jag hem en snabbis och sen direkt in till stan med syster och bror, ska möta upp en tjejkompis vid Gullmarsplan. Och därefter ska vi åka till globen och hoppas på att hitta någon födelsedagspresent åt syrran, hon fyller 16 på söndag, den 6 april. =)

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback