Helt slut.

Heej alla där.
Förlåt för inga inlägg på hela dagen, inte varit hemma mer än 10 min vid 18-tiden idag. Åkte vid halv 10 emot Kungsängen, för att syrran hade cup där idag. :D Dock förlorade de båda sina matcher. :( Träffade min barndomskompis för första gången på 2-3 år. :):) Jättekul, det är nämligen så att mina föräldrar och hennes föräldrar bodde grannar ett tag när jag och S var små. Och sen dess har de varit hos under middsommar och vi hos dem under nyår. Dock har jag inte följt med dit på 2 år för att jag kände att jag och S växte ifrån varandra och hon kände desamma och kom då inte hit ut. Lite tråkigt för med henne kunde jag prata om ALLT. Men iaf, så har tyvärr hennes föräldrar nyligen separerat och min mamma och hennes mamma har hållt kontakten och nu så under "pausen" mellan syrrans matcher så var vi och hälsade på hos henne där hon nu har flyttat in. =)

Sen efter syrrans match var det snabba takter hem för att sis skulle hinna duscha innan jag och hon skulle sitta barnvakt mellan 17-22. Dock kom vi 18 till dem, men det gjorde inte så mycket. =) Hade det kul där, spelade spel med småtjejerna, som för övrigt är 7 år snart tror jag det är. =) Och sen käkade vi taco och åt glass samt tittade på en tecknad film. =) Sedan vid 21-tiden bäddade vi ner dem i säng och jag och sis satte oss och tittade på körslaget bl.a. Och nu sitter jag här framför burken och ska läsa de inlägg mina favisbloggar skrivit under dagen.

Imorn är det sova som gäller och eventuellt åka till älsklingen.
Får också sova ut på måndag, då jag har studiedag. :D:D



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

vill också vara ledig på måndag :P

2008-04-06 @ 01:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback