Home. :D:D

Heej, alla.
Förlåt för dålig uppdatering idag.. :( haft fullt upp.
Började dagen med att klockan ringde, haha. så djupt ska vi inte gå tänkte jag. ;) Det blir bara långsökt för er att läsa. :P Men iaf, jag började med att åka till skolan med 9-bussen, börjar egentligen inte fören 12 men jag och Sanna åkte tidigare för att det är så lugnt och skönt på skolan på onsdagsmornarna. :D Och sen så hinner vi käka lunch i lugn och ro. :) Alltid uppskattat enligt mig, gillar nämligen inte att stressa i mig mat... Gör ni?

Svenska C
först ut, följt utav Psykologi A. Där vi sammarbetar igen med ett valfritt ämne som vi sedan ska redovisa. Jag och Sanna valt att skriva om stress/utbrändhet. Intressant va? :D Det många idag som är stressade och blir utbrända eller går in i vägen som man också kan uttrycka sig.

Efter dem lektionerna var det Ledarskap som gällde. Helt okej lektion. :) Fick sluta runt 15 tiden, alltid uppskattat att sluta tidigare. :D Eller hur? :D Hoppade på bussen hemmåt, fast jag åkte inte hem utan till min moster, lovat för några dagar sen att komma förbi och hjälpa henne med datorn. Jag blev kvar på mat där. :D:D Jättegott, tortilini med creme fresh + purjolök och rödlök samt skinka. :D Asgott. :D:D

Efter hjälpen och maten hos moster tog jag bussen ner till hallen, min brors ena träning började 19. Så den tittade jag på och hans andra träning efter också. :) Alltid kul att titta på innebandy. :D:D Och nyligen så kom jag hem. :):)

Så har min dag sett ut. :P Hur har din sett ut? :D



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Evin

Tack för din kommentar.
Fin blogg du har :)
Kram

2008-04-16 @ 23:34:03 | http://evinc.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lanja

Hej,såg att du hade hjälpt min kompis med hennes design på bloggen, och den blev sååååååå fin. Skulle vara supergulligt om du kunde hjälpa mig lite, e totalt värdelös på datorer. Puss

2008-04-16 @ 23:41:48 | http://lanjamiliano.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

Jag har nyss vaknat ^^

2008-04-17 @ 08:23:38 | http://enibas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emelie

Låter som du hade en bra dag :D

2008-04-17 @ 08:49:09 | http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback