Lördag, 19 april.

Godmorgon alla läsare. :)
Hoppas ni sovit lika gott som mig, gick i säng vid halv 12 tror jag klockan var. Var grymt trött då kan jag lova, syrran också då hon nästan somnade i soffan. :P Och nyligen så vaknade jag utav en sjuk dröm, kommer inte ihåg detaljer. + att jag vaknade utav solen som lös in emellan gardinerna i det lilla glappet som finns där. Och det jobbigaste med att våren kommer är att i ena hörnet av mitt rum så har småfåglar varje år sen jag flyttade in här byggt ett bo. Och de pickar och pickar, och sen när väl ungarna kläckts sen så piper dem något enormt på mat under mornarna. Inte kul men iaf. :P haha

Gårdagen blev helt okej, städade osv. Käkade taco med hela familjen för en gång skull. Annars så är min pojkvän här, eller jag hos honom, eller så har min bror träning. :P Men ingenting av det störde igår. :) Gårdagen följdes också av ännu ett besöksrekord. :D När klockan slog om till 00.00 så stog räknaren på 203. :D

Idag ska jag ta det lugn framm tills ikväll, rättare sagt 18.00. För då ska jag infinna mig i sporthallen fram till 06.00. Det ska vara midnattstunering där. :) Så jag ska hjälpa mamma att plåstra om de små liven, haha. + att både bror och syster spelar. Jag hade gärna spelat om det inte var en gräns på upp till de som är födda 1992. Hm, lite surt. :P haha.

Hur ser er dag/kväll ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

min dag/kväll/natt ser ut som din haha ;D

2008-04-19 @ 10:36:05 | http://wiiiberg.devote.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fanny

låter trevligt
:)

2008-04-19 @ 11:48:50 | http://typhej.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* jennie

nej usch ;D jag har inte sovit gott haha

2008-04-19 @ 12:06:23 | http://hallon8.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* S t y l i s s i m o

Låter mysigt med midnattsturnering :) Har 2 småbröder som både spelar innebandy och fotboll, och de är faktiskt rätt duktiga (spelar i division 1 för sin ålder) Älskar att åka och kolla på deras matcher!

/Essi

2008-04-19 @ 12:11:41 | http://stylissimo.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

ouh jag har inte sovit bra på flera dagar, sjuk så vaknar heela tiden bläää! Men mår bättre idag så hoppas jag får en hel natts sömn. Mumsigt med tacos, kanske borde göra det idag ? hm tål att funders på

2008-04-19 @ 12:51:45 | http://heartnsoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback