Måndag, 14 april.

Godmorgon.
Ännu en måndag att ta sig genom, hoppas det går smärtfritt också.
Sovit hos killen i natt. :) Mysmys, han sover fortfarande också. Men jag ska snart dra upp honom för att få frukost och sen bär det av tillsammans, för en gång skull, till skolan.. Börjar egentligen inte fören 10.05 med Historia B, men jag är lite extra duktig idag och åker in för att vara med Sanna på mattelektionen hon har nu på morgonen. Så slipper jag vänta i skolan i en timme tills jag börjar.

Inga planer smidda idag, åker eventuellt tillbaka hit till Märsta efter skolan. Vi får se. På måndagar är det egentligen träning för min del, men den är inställd så det blir träning imorn istället. Var något problem med tider och hallbokningar osv. :S

Hur ser er måndag ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback