Måndag, 21 april

Goddagens. =)
Har ni sett vad fint väder det är ute idag. :D Har varit det de senaste 3-4 dagar, nu är sommaren äntiligen påväg hit till oss hoppas jag. :D Har redan sett folk som går i shorts, men det tycker jag är väl liite för tidigt. Och älskling, du ska inte börja ÄN med det. OKEJ? ;)

Bror kom in imorse och väckte mig, var inte kul. Känner mig jätte seg och trött. Beror nog på de där 12 timmarna jag satt i hallen under lördagkvällen och söndag natten och morgonen. Men jag kommer nog i gång i mitt vanliga tempo snart igen hoppas jag. :)

Sitter för övrigt i skolan, har Historia B just nu. Dock sitter jag och skriver vår projektarbetsrapport som ska vara inne så fort som möjligt nu. Så lika bra att göra klart den först. Dock är allt lika viktigt men man måste ändå prioritera lite grann. Kommande lektion är Naturkunskap B, och där hoppas jag på att få tillbaka provet jag gjorde för några veckor sedan. Därefter är det lunch och sista lektionen är Natur och friluftsliv B, och har ingen aning om vad vi ska göra där. Antagligen bara jobba/plugga vidare på vårt läxförhör vi ska om några veckor.

Efter mina timmar i skolan så åker jag till älsklingen. :D:D En hel vecka sen jag träffade honom sista, känns inte bra. :( Jobbigt om nätterna i min stora säng. :(:( Men inatt får jag sällskap. :D<3

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram
Ni glömmer väl inte designutlottningen som pågår just nu? ;)
Klicka här för mer information.




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

snygg blogg x)

2008-04-21 @ 11:18:19 | http://neversmile.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Lexie

vädret är verkligen härligt! synd att man sitter bakom skolans tunga väggar :p

2008-04-21 @ 12:37:37 | http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback