Måndag, 28 april.

Goddagens. :)
Hoppas ni haft en bra dag hitills, vilket jag har haft kan man väl säga. :) Dock trött efter helgens spelande och bilåkandes. Var verkligen skönt att sova i sin egna säng med hundsällskap, som alltid. :P haha.

Varit hemma ett tag faktiskt, dock suttit och letat musik. =) Hittat en hel del bra låtar faktiskt. :D
Har du några tips på låtar du vill dela med dig så skriv bara. =) Allt uppskattas här. :D:D

Skoldagen har helt okej, två lektionen (historia b och naturkunskap b).
Endast två pga nationella prov för 2orna på skolan. =) Skönt att sluta relativit tidigt, var ju hemma till två iaf.

Kvällen blir nog väldigt lugn, har lust att ut och springa ikväll men jag vet nog hur det blir när jag säger såna där saker, det rinner tyvärr alltid ut i sanden.. Jag är för lat av mig... :S:S *icke bra* Eller så tar jag och sätter mig ner och pluggar, borde göra det också. Men tyvärr rinner det ibland ut i sanden också, och det är just därför jag har så mycket på sluten, innan lov osv... Men men.. Är man skoltrött, så är man det.

Vad har ni för planer för kvällen då?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

ut och spring med dig :P

2008-04-28 @ 16:16:43
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag vet hur det är, helt plötsligt inser man hur mycket viktigare det är att diska eller damma hyllorna. Allt blir roligt bara för att man inte vill plugga! ;)

Svar: Min helg har varit helt okej, har dock inte gjort så mycket mer än att plugga ;)

2008-04-28 @ 19:22:05
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Hp

Inget speciellt. Kram!

2008-04-28 @ 20:08:40 | http://hanipaj.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Hur har din dag vart? :D

2008-04-28 @ 20:35:01 | http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback