Måndag, 7 april.

Godmorgon. =)
Hoppas ni sovit lika gott som jag, iaf tills den där j*vla väckarklockan började plåga mina öron....
Precis nyligen ätit frukost, ska strax in i duschen tänkte jag. =) Funderar också på att platta mitt hår, men det sliter så mycket på håret.. Aja, vi får se hur det blir.

Ifall ni undrar varför jag inte är i skolan just nu så har jag studiedag idag. :D:D Verkligen superskönt, en lite extra lång helg blev det. :P Har tänkt fixa lite här hemma först och sedan ta halv 2 bussen till älsklingen. =) Ingen träning ikväll heller, pga dålig närvaro bland spelar... Men på torsdag är det dags igen. :D

Nä, nu väntar duschen på mig.
Hur ser er dag ut? Skola eller? ;)
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* jen

Mysigt med ledig dag :)

2008-04-07 @ 11:06:58 | http://jenfager.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

jag ska plugga hela dagen sen barngympa

2008-04-07 @ 11:18:28 | http://wiiiberg.tjejsajten.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Okej gud vad mysigt :D

2008-04-07 @ 11:37:31 | http://celebratelife.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

japp :D

2008-04-08 @ 23:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback