Natti natt.

Nu är filmen slut, syrran hade fixat ner "Alvin och gänget". :D:D Haha, herregud såå söt film alltså. Den kan man se sjukt många gånger utan att tröttna. :D:D Ni måste bara se den. Kommer också en recension imorn under dagen. :)

Nu ska jag hoppa i säng och prata lite med älsklingen. Saknar honom jättemycket och bara tanken av att vänta till på onsdag tills jag får träffa honom igen är jättejobbig. :(:( KOM HIT NU...!!!

Hoppas ni haft en bra dag och att ni kan sova gott nu. =)
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* S t y l i s s i m o

Eller hur? Mycket man skulle vilja ha om man hade de pengarna :)
Alvin o gänget vill jag också se. :) Sett trailern och de e hur söta som helst
//Fifi

2008-04-29 @ 07:45:02 | http://stylissimo.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* LINA

jag har inte hunnit se den ännu... jags ka ladda ner den!

2008-04-29 @ 09:37:30 | http://linaveronica.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Therese :)

Hej =). läste din kommentar i karins blogg och tänkte säga att jag gjorde över och underkäke för tre veckor sedan =). Kan vara skönt att prata med någon som gjort för jag
var ett vrak innan. höhö =). trevlig vecka!!

2008-04-29 @ 10:07:10 | http://thereseinletters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback