Reservation. =D

Hejdär. =)
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag haft iaf.
Dock lite ont i min axel pga min väska väger TON, juste jag ska väga den som vi pratade om Sanna. ;)
Vad gissar ni på att den väger? ;)

Dagen har gått jättebra, mötte moster i Forum Nacka. Följde med henne för att fixa nytt kort till hennes ID, fikade också lite grann. Blev en coca-cola burk och stoor chokladboll. :D Jättegott var det. Tack <3
På bussen hem kom mosters grannars barnbarn på, och de bablade hela vägen hem!! Jises, men några skratt fick man iaf. :D:D hehe

Jag har nu också reserverat biobiljetter på lördag. :D Jag, älsklingen och syster ska se på The Eye på lördag, kl16. :) Fler som ska det? Jag hoppas på att den är rätt bra, det bör den vara iaf. Jessica Alba är ju med i den.

Nu ska jag strax sätta mig och plugga Naturkunskap B, har prov imorn då jag missade provtillfället förut...
Önska mig lycka till. =)

Hur ser er kväll ut?
Ha det bra, kram ♥

image146
google



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Rebecka

tack :) detsamma.

åh ska du se the eye. jag e rädd för skräck vet inte om jag vågar haha. du får berätta sen om den va jättehemsk eller bara lite grann ;)

ha det fint

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Clara

Aa;)
Jo, den ser nog bra ut, ska plugga lite, äta middag kolla på tv och blogga såklart;)

sj?? ;)

2008-04-10 @ 18:31:36 | http://Strawberrytree.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Tobias

naturkunskap B verkar svår .. :P

2008-04-10 @ 18:36:20 | http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback