Söndag, 6 april.

Hejdär.
Jag har nyligen gått upp ur sängen. :P Jätteskönt att sova ut.
Var iofs uppe vid 9 tiden för att gratta syrran som fyller 16 idag. =) Så säg grattis till henne va? ;)
Hon fick ett par kortashorts och bh+trosa i samma modell som min nya fast blå. =) Därefter så åkte mammi, pappi, bror och syster till Sickla, jag stannade hemma och sov ett par timmar till. :D *lata jag*

Idag är inga planer som gäller, ska bara det lugnt denna söndag. =)
Har ni några speciella planer då?
Ha det bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Som vilken söndag som helst: Plugga! Jippiee!

2008-04-06 @ 14:57:33 | http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback