Tisdag, 22 april.

Hej där. =)
Trotts att jag inte uppdaterat så mycket idag ligger unika besökare runt 100 pers. :D Kul att se. :D Fortsätt så, så blir jag jätteglad. Psst, ni glömmer väl inte att kommentera samtidigt när ni kikar också. ;)

Dagen idag då, har varit helt okej. =) Grymt fint väder har det också varit idag. :D:D Dock är jag så smart att jag går i jeans och svettas. :P Njaa, inte speciellt kul. Men det funkade iaf vilket är huvudsaken. :D

Skolan började med Matte C, då jag kom på när jag steg in i klassrummet att jag hade utvärdering/prov idag. Hm, hade jag pluggat då? Nope... Så det gick som det gick. Ändå inget som kommer på betygen. Bara en grej för läraren att veta vart vi ligger, vilket är onödigt tycker jag. :S:S Aja, därefter var det Estetisk verksamhet (bild alltså). Gjorde inte så värst mycket där heller. Den lektionen följdes utav Historia B, där jag tjatade tillbaka min uppsats m Napoleon. :P Klarade G. :D:D *stoolt*

Efter skoldagen tog jag bussen hem, för att byta lite kläder och plocka ur böcker jag inte böhvde och packa ner böcker jag behöver imorn. Tog 15 bussen tillsammans med Sanna, som skulle till stan. Vad hon skulle göra där för du läsa i hennes blogg om hon skriver det vill säga. ;) Därefter åkte jag till älsklingen =)

Maten som serverades var soppa och bröd. :D *mums* och blåbärspaj som efterrätt. :D:D:D Tog en sväng upp till ICA-Valsta för att köpa coca-cola och lite gottis tills ikväll. Och just nu sitter jag här vid killens dator och chillar, han är på träning. (IGEN). Men ska man ligga på topp måste man träna. Ska senare när han kommer hem fortsätta se på filmen "PS, I Love You" som vi började på igårkväll. =)

Hur har din dag varit hitills? Planer för kvällen?
Ha det bra, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback