Tisdag, 29 april.

Hejhej. :)
Sol ute hos er också va? Så underbart skönt att vakna och se att det är sol ute och desutom 10 grader varmt. :D:D Då känner man sig så mycket piggare och gladare så det inte är sant. =) Fler som blir det då va?

Skolan började för min del 9.10 med Matte C, fick tillbaka utvärderingen/provet vi gjorde förra veckan tror jag det var. Jag får ett G på det om jag endast komplerar lite grann, missade tyvärr lite. Men men, man kan ju inte alltid vara på topp. ;) haha. Därefter skulle det ha varit Estetisk verksamhet (bild) men iställd pga nationella prov för 2orna.. Hmm, bara det att vi fick veta det 10 min efter att lektionen startat, så en del i klassen hade inte behövt komma fören till Historia B som började 11.25. Tror de blev lite sura då... På den lektionen, alltså Historia B fortsatte vi med våra uppsatser om ekonomisk historia.

Därefter var det lunch, blev kyckling och ris. =) Efter lunchen är det egentligen studietid, och behöver inte vara där egentligen. Men nu hade skolan bjudit in en snubbe som skulle prata om narkotika och droger. Han hade själv varit missbrukare. Och herregud vad rolig han var. :D Haha, så det var inte onödigt att gå på det kan jag lova. =) Fick lära sig en hel del också på samma gång.

Så nu är jag hemma, bror hämtade mig med moppen vid bussen. Haha, så jag slapp gå de 1,3 km hem från bussen. =) Och nu sitter jag här. Ska faktiskt vara duktig nu och plugga. Om två veckor sätts alla betygen. Och har en hel del kvar att göra, tyvärr. :(:( Så kvällen blir lugn tillsammans med bror, mamma ska följa syrran på hennes träning. Så en hel del bloggande och pluggande för min del som gäller, alltid uppskattande =)

Imorn är det mösspåtagning som gäller. :D:D Dock vet jag inte vad jag ska ha för kläder på mig. :S:S Stora problem alltid med sånt. :P Hjälp tack? =D

Haft en bra dag hitills va? Några planer för kvällen? =)
Ha det bra, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback