Torsdag, 17 april.

Hej. =)
Gårdagen blev det ännu rekordsbesök, nu ligger det på 161. :D
Jättekul, fortsätt kom hit och läsa och kommentera mera. :):)

Torsdag redan, imorn är det fredag igen. :) Skönt med helg. :D:D
Sitter just nu i skolan, på Naturkunskaps lektion, fått ännu ett arbete att göra. Måste de fortsätta ge oss massa uppgifter nu, kan vi inte bara få chilla fram till studeneten?? Första lektionen mellan 8.10-9.10 var det Filosofi A, där vi gick genom provet vi ska om ca 2-3 veckor, 8 maj rättare sagt. Fick läsa resterande lektionstid och ärligt talat kan jag inte läsa så tidigt på morgonen då mina ögon bara slocknar..... :S:S Nästa lektion efter denna, Naturkunskap B, är dubbellektion med Matte C. Har ingen huvudaktivitet känns det som, men vi får hoppas på det bästa. Sista lektionen är Religion B. Och därefter är det slut.

Ikväll är det egentligen träning, men jag vet inte om jag ska träna då det var 8 personer sist där. Och det känns lite onödigt att åka dit då när det ändå inte blir seriöst då. + så hörde jag någonting om att tränaren inte ens skulle behöva komma. Så varför ska vi träna då? Ännu mer onödigare att åka. Men vi får se hur det blir.

Nu ska jag ta och leta lite information om ämnet jag ska skriva om, önska mig lycka till.
Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Åh kul att du fått mer besökare :D

2008-04-17 @ 10:04:44 | http://celebratelife.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag har tänkt på en sak.. Ni verkar alltid ha datormöjlighet på era lektioner, eftersom du kan blogga. Har jag rätt?

2008-04-17 @ 16:13:25
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mallan

va roligt med rekord :D

2008-04-17 @ 20:28:45 | http://mallaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback