Torsdag, 24 april.

Goddagens. :)
Ännu en dag med fint väder, helblå himmel. :) Var redan 6 grader ute när jag gick till bussen vid 6.50, bussen gick inte fören 7.10 så där gick jag i min egna takt. :D Tog också lite bilder som kommer upp under dagen samt dagens outfit. Så kika in här senare va? ;)

Sitter förtillfället på NKB lektion, (naturkunskap b) ska där skriva om överviktighet. Intressant. =) Första lektionen var som alltid Filosofi A, läste inför provet som är om två veckor. Efter denna lektion, alltså NKB så hämtar mamma och pappa upp mig. Ska till sjukhuset på möte med de läkare som ska opera mig i höst. De ska med hjälp av sina datorprogam visa hur ingreppet ska gå till och hur resultatet förhoppningsvis kommer att bli.

Efter det mötet, ska jag hem. Åker inte tillbaka till skolan då jag slutar 13.50 idag och vet inte hur lång tid jag är på det där mötet. Så resten av dagen ska jag ta det lugnt, fundera över om jag ska träna eller inte ikväll. Om inte så börjar jag packa väskan inför resan till Mora imorn. Eller lägger mig en stund i solen eller sängen och läser den sista Harry Potter boken.

Hur ser er dag ut?
Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* http://TUMADRE.blogg.se

låter som bra planer!
ha en fin dag.

2008-04-24 @ 09:46:44 | http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback