Torsdag, 3 april.

Hej alla där. =)
Hoppas ni haft en bra dag hitills, min har varit helt okej. :)
Gick upp vid strax efter 6. Tog 6.48 bussen ifrån älsklingen emot skolan. (buss sen pendeltåg för att byta till tunnelbanan i t-centralen och sen ta bussen ifrån slussen till skolan) Japp, det är en liten procedur i sig att åka. Men vad gör man inte för att vara med älsklingen. Jag är faktiskt hemma nu för första gången sen i måndags. (var hemma en snabbis på tisdagen och böt lite kläder, samt lämnade lite saker) Samma dag (tisdag) kikade vi också på bio, firade ju trots allt 1 år. :D Vi såg Vantage Point, recenstion/sammanfattning kommer strax.

Sitter nu vid datan och tar det lugnt. Ska iväg med 18 bussen sen igen emot träningen, måste medge att jag saknar att träna. Men på måndagarna har jag ingen lust, då den håller på till 22.15. Jag är inte hemma fören runt 23. Men men, jag och Sanna har planerat att vi ska springa utomhus en liten sväng innan träningen för att värma upp. Men vi får se hur det blir med den planen, jag vet ju hur det slutar med allt annat vi planerar. :P Haha, right Sanna? ;)

Nä, nu ska jag käka lite grann och därefter skriva recension om filmen Vantage Point.
Ha det bra, kram ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

haha vi är duktiga på att planera men inte att följa planerna;D

2008-04-03 @ 15:41:36 | http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback