Väldigt fin korridor. :P

image192 Såhär ser det ut i min skola. :) väldigt fin fakstisk. Och i det klassrummet som syns på bilden har jag mina Filosofi A lektioner på torsdagsmornarna. :) Så, där inne längst bak sitter jag och halvsover. :P Haha. Tänkte visa er det bara, haha. Intressant, eller inte. :D

Iaf så kom jag nyligen in, var ute en sväng med vovven så han fick göra ifrån sig och springa av sig lite grann. :):)

Och nu ska jag sätta i gång och städa huset, hade egentligen planerat att åka till killen idag. Men jag är helt slut efter veckan och dagen, så jag stannar hemma. Och så får jag hoppas att han kommer ut till mig imorn. :):) Så ikväll ska jag bara ta det lugnt och umgås med familjen eller om jag fastnar framför datan. Men jag hörde av mamma att det faktiskt är ishockey ikväll, HV71 och LCH spelar. :) Det står för tillfället 3-2 till HV71. :D:D Hoppas de vinner ikväll också. Ska du se matchen, vilket lag hejjar du på isåfall? :D

Hur ser er kväll ut?

Ha det bra, kram



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Evelina

haha jag är ju så kluven i det här med hockeyn. förr bodde jag ju där man hejjade på hv, nu bor jag i linköping... så för mig spelar det faktiskt ingen roll vem som vinner =)

bor ni långt ifrån varandra du o killen?

2008-04-18 @ 19:00:16 | http://evelinastrand.blogg.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Matilda

fint!:D

2008-04-18 @ 19:34:44 | http://tildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback