Ett tips till dig...

... som ofta läser och gillar min blogg är att lägga till mig i bloggkoll. =)
Ett bra vertyg för dig att hålla koll på dina favoritbloggar, och inte missar ett enda inlägg. =)

Klicka på bilden under för att börja premenurera på min blogg.
(skriv gärna om du redan gör det också, eller la till mig nu)

Bloggkoll



Jag har också sett att mina prenumeranter har stigit. :D Härom dagen så var det 13 och nu helt plötsligt är det 16 st. :D:D Jättekul, så jag får ta och välkommna de 3 nya läsarna hit och hoppas ni kommer fortsätta gilla det jag skriver här i bloggen. Ni vet väl också om att ni gärna får ge mig nya idéer om vad ni vill läsa här i. =) Känner bloggtorkan är på väg. :( Såå, kom igen nu. :D:D



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sabine

snygg header!

2008-08-11 @ 13:00:30 | http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback