Fredag, 15 augusti.

Hej bloggen!
Hoppas ni har sovit lika gott som mig, dock har jag lite ont i nacken då jag måste ha legat på något konstigt sätt. :S Men det går nog förhoppningsvis över under denna dag. =) Hade klockan på 10 och då var det sol ute och lika varmt inne som ute, 25 grader. Och nu en timme senare är det blåst och grått. :( Dock lyser väl solen genom ibland. Men inte alls lika motiverande att stiga ur sängen, men är man tvungen så är man. :P Fast egentligen är jag ju inte tvungen, men jag orkar inte sova bort hela dagen som jag alltid annars gör. Fast jag har varit duktig denna vecka och gått upp innan 12 nästan varje dag. :D

Men annars så är det som sagt fredag, och älsklingen jobbar på sitt nya jobb fram till 12. Sen åker hem nog hem till sig en snabbis för att byta om, duscha osv. Sen åker han till Malmö... Match med laget imorn, lördag. Och jag får inte träffa honom fören nästa vecka troligen. Och själv så ska jag inte göra så mycket i helgen, är barnvakt antingen lördag eller söndag. Vi får se vilken dag det blir. Annars så ska jag bara ta det lugnt, som alltid. :P hehe.

Nä, frukost till magen nu.
Ha en bra dag. =)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fia

Tack för kommentaren, fin blogg! :)

2008-08-15 @ 11:38:27 | http://fiacaroline.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Angel

fin blogg

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linda

Sv: Tack!

Hoppas du får en trevlig helg. Fin blogg! :)

2008-08-15 @ 11:46:45 | http://lifeofhanell.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* angelica w

Tack detsamma, riktigt fin blogg hörru :) Trevig helg förresten.

2008-08-15 @ 12:02:24 | http://angelica87a.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* evelina

fin bild i headern!

2008-08-15 @ 14:50:48 | http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback