Fredag, 22 augusti.

Hej!
Äntligen fredag då, och jag ska tyvärr strax åka hem. Har varit hos älsklingen sen i måndags, så längtar hem lite grann. :$ Nyfiken på att få höra allt om syrrans nya skola och klass.

Ska åka härifrån med en buss som går 14.14. Möter syrran i slussen för att åka tillsammans till Forum Nacka, där hon ska leta efter en almanacka. Kanske käkar lunch/mellis eller tar en fika samtidigt. Vi får se.

Kanske slänger iväg ett mobilinlägg under dagen, ifall det vore kul för er. :) Men annars så hörs vi senare i eftermiddag/kväll då jag är hemma igen.

Nu ska jag sminka mig lite grann och sedan spela lite The Sims 2, igen. :P
Ha en bra dag
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback