Lördag, 23 augusti.

Hej där!
Blev en dag med dålig uppdatering som ni kanske sett. :( Men nu ska ni få höra om min dag, äntligen. ;) Gick ur sängen strax innan kl.9 efter att mammi tjatat lite grann på mig, valde kläder (ångest, som alltid), käkade frukost och åkte iväg med familjen ner till hallen för årsmöte med alla grannar runt om, pratades om lite allt möjligt. Sen vid 11.30-11.45 så åkte vi vidare till Älta.

Bror har haft innebandycup hela dagen, därav min dåliga uppdatering. Dock så hade pappa med sig det mobila bredbandet som företaget äger och mammas dator var med, så vid en broöppning började jag kika runt. Skrev iaf dagens horoskop och hade därefter tänkt skriva lite grann, men då blev vägen för guppig och slingrig (stavning, mamma?) så jag gav upp det försöker. Har till stora delar av mitt liv varit åksjuk, det funkar att läsa osv när vägen är rak. :P Haha

Väl framme vid Älta fick vi släppa av mamma och bror för att leta parkeringsplats. Rätt dåligt med det, eftersom de hade någon festival samtidigt på samma ställe. Smart...?! *or not* Men iaf, till slut hittade vi en. Betalade och gick till hallen för att se brors första match. En förlust på 10-2.. :( Inte allt för kul. Och nästa matchresultat blev tyvärr inte bättre, 8-2 även förlust där också alltså. Tredje matchen kommer jag inte ihåg, men ännu en förlust där med. Och en förlust blev det även på fjärde matchen. Gustavs (min bror) lag kom alltså 4 av 4 spelade lag. :(:(

Åkte hem och har nu precis ätit middag. :) Syrran är också på väg hem, även förluster för hennes lag på de båda spelade matcher. Hon var dock i Åkersberga istället på en annan cup. Dit vi ska imorn, men är rätt tidigt så jag stannar nog hemma skulle jag tro. Vi får se..

Tyvärr inga bilder, varit allt för upptagen att heja på alla matcher.
Jag är en trogen publik. ;)
Hoppas ni haft en bra dag ändå. :)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jenny

Jag bor ju i älta! Rätt dumt det där med parkeringarna faktiskt, var inte där nu iår men antar att de hade ställt allt som förra året :P men alla turneringar ingick i festivalen om jag inte läste fel, så de vill väl samla allt på samma ställe :)

2008-08-24 @ 22:34:04 | http://jennystefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback