Lördag, 30 augusti.

Hej bloggen!
Blev lite dålig uppdatering igår, men hade bloggtorka och ingen lust att skriva. :( Hoppas ni har överseende med det, jag menar, hela livet går ju inte ut på att blogga. ;)

Men igår gick jag väl upp vid 11-12 ungefär, käkade frukost, spelade The Sims 2. Beroende skulle jag tro. ;) Lätt hänt med The sims 2. :P Längtar när The Sims 3 kommer ut. :D Då man tydligen ska kunna gå över till grannarna själv och så kunna styra gubbarna samtidigt. :P Det verkar jätehäftigt. :D:D

Annars så kom Johan hem vid 16-tiden igår, var uppe på ICA och hämtade ut ett paket + köpte med sig lite cola till mig hem. :D:D Sen tog vi 19-bussen till Kista Centrum. Käkade mat i gallerian, jag shoppade lite. :P En ny hårborste och ett skärp. :D:D Sen klockan 21 började bion, Batman, The Dark Knight . Verkligen en jättebra film. Och Heath Ledger är grymt duktig som Jokern i filmen. :) Recension kommer upp. Var hemma till 1 ungefär, somnade direkt när vi lagt oss.

Och tyvärr blir det inte så mycket bloggning idag heller, Johan gick nyligen ner till planen. Han har match idag, klockan 13. Jag ska se på den, självklart. + att några ifrån Johans gymnasieklass ska komma och titta också. Skoj. :D:D

Nä, nu blir det The Sims. ;)
Ha det bra



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ANGELICA

Svar: Okej okej vad roligt! :) Ska träffa min pojkvän när jag har duschat och sedan senare ska jag fika med två bästa kompisar. Ha så roligt på matchen! :) Puss

2008-08-30 @ 11:13:42 | http://angos.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Fia

för det första så skulle ju vi gå på den..:/ och för detr andra; jävla simsnöörd!:D

2008-08-30 @ 14:00:10 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback