Lördag, 9 augusti.

Godmorgon bloggen. =)
Många kanske undrar vad jag gör uppe så här tidigt en lördag, men det ska jag tala om för er är att jag inte orkar sova bort hela dagen. Har en del saker att göra innan älsklingen kommer. Iofs kommer han ikväll men jag vill ändå ha fått gjort någonting under dagen. :)

Annars så lyser solen in emellanåt. :P Härligt, dock inget solväder. Det blir det nog inte mer i år skulle jag tro. :( Inget badväder heller... Synd att sommaren alltid ska vara så kort. :( Syns länga vägar att hösten är på väg, björken tappar alla sina löv, det regnar dagar ut och dagar in m.m. :(

Men men, nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det frukost. Eller frukost kanske först, min mage skriker efter mat nämligen. :P Så blir det nog. Och därefter ska jag ta tag i mitt akvarium för att rensa det. Ett MÅSTE idag, annars dör dem och det vill vi ju inte. ;)

Hoppas ni får en bra lördag. =)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Det är ett perfekt "göra-saker"-väder idag! Promenader, ut och jogga, sitta och fika... :)

2008-08-09 @ 12:19:03 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback