My day so far. ;P

Helluuuu! =D
Gick som sagt upp strax efter 7 efter att syrran väckte mig genom att tända taklampan. :P Jag klagar inte alls, bara skönt för då kom jag upp tidigare och kunde hinna göra fler saker under dagen. =)

Jag tog en snabbdusch efter att ätit frukost med mamma och tog en promenad med hunden när mamma cyklade till jobbet. Klädde på mig osv. 9.50 gick jag och mormor ner till bussen. Gick lite sakta ner efter som min mormor inte har den bästa konditionen, men det klagar jag inte på. Skönt att inte stressa ner till bussen, en promenad på 1,3 km, på 10 min. + jag såg mig omkring i den fina naturen jag bor i. =) hihi.

För er som vill veta så var jag som sagt in till banken i Gustavsberg för att fixa hjälpa mormor att fixa hennes ID, eftersom det nyligen gått, kom vi därifrån 134 kr rikare men tyvärr utan att ha skickat in ett nytt ID för att banken ville ha ett personbevis på att min mormor är min mormor. Så jag får följa med henne en annan gång in, beroende på när personbeviset som ska skickas efter kommer att ramla ner i brevlådan. =)

Sen efter att vi var inne på banken tog vi en sväng in i djuraffären som ligger precis brevid. Mamma; det ligger där jag försökte förklara. ;) Och jag har hittat mina framtidshusdjur. :D Små dansmöss. Åhh, de var såå sööta. :D Vita var dem med bruna fläckar på. :D:D

Sen gick vi runt där tills vi tog bussen hemmåt. En lyckad resa iaf. :):) Vi gick den långa vägen hem, jag packade om väskan och packade även ner min laptop, som jag för övrigt skriver på nu. ;) Och tog 14.28 bussen till älsklingen. =)

I det skrivande ögonblicket, dricker jag avslagen coca-cola jag fick av mormor och lyssnar på Brolle med tv:n i bakgrunden. Älsklingen är nere på planen och tränar. Och han kommer hem om ca 40 min. :D Jippi, ni anar inte vilken underbar känsla det var att få möta hans läppar igen efter ca 7 dagar ifrån honom. :( Dock blir det otroligt jobbigt när han rycker in i lumpen sen i januari 09. Hur f*n ska jag klara att vara ifrån honom då? :O

Nää, en designutlottning på gång nu igen. =)
Jag önskar er en fortsatt trevlig måndag och en ursäkt för det låånga inlägget. :P
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Då förstod jag inte din förklaring så bra.

Sorry!

Dansmöss....Vad är det för husdjur? Hmmm



Kram på dig från mamma

2008-08-18 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback