Natti?

Just nu sitter jag och systra min vid tvn och tittar på "Kung Fu Panda". Andra gången jag tittar på den faktiskt, men jag får aldrig nog helt enkelt. :P Älskar tecknade/animerade komdier. Gör inte ni? ;)

Imorn är det fredag, och första gången på länge som jag inte har planerat att åka till älsklingen. =( Lite tråkigt faktiskt, men eftersom jag var där nästan en hel vecka... Men jag kanske åker på lördag istället, så att jag är hemma hos honom tills hans match är över och han också är hemma. Men det är bara lite tankar. Kanske blir jag hemma hela helgen. Vi får se helt enkelt. =)

Annars så har jag tänkt fixa några designer imorn och en designutlottning är på sin plats. =) Eller vad säger ni, läsare? Och juste, akvariet måste rensas imorn eftersom klädrensningen tog hela denna dag. :P Nä, nu ska jag kika lite bloggar samtidigt som jag tittar på film fortfarande. =)

Hoppas ni haft en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag älskar kung fu panda, den är så otroligt bra!

2008-08-07 @ 23:48:25 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback