Onsdag, 27 augusti.

Hej!
Jag är uppe relativt tidigt, iaf jämfört med igår. :P Då jag sov till halv 1, men det har jag inte tid med idag nämligen. Har nyligen ätit frukost och ska snart ta en dusch. Och packa väskan måste jag göra också. Får se om datorn följer med eller ej, men tar jag med den så ska jag försöka göra en design att lotta ut till er, om ni är intresserade förståss. :P

Annars så åker jag till älsklingen med halv 2 bussen. :):) Möter honom på pendeln när han slutar, eller han skulle gå så att han hann med samma tåg som mig. :) Och ikvällen har inge speciella planer ännu. Det är ju iaf onsdag, vilket innebär att han inte har någon träning iaf. :D Så en helkväll med honom får jag.

Hur ser er dag ut?
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback