Phuu, äntligen. ;P

Nu kan jag sätta mig i lugn och ro en stund vid datorn, äntligen. :P Har haft fullt upp i princip hela dagen. :P Vaknade ju vid ca.9 käkade och duschade. Satt iofs vid datorn tills de andra kom upp. Och strax därpå började jag rensa mitt akvarium. ALLT blev rensat, allstå nytt vatten i och tvättade stenar.

Så rent om akvariet är just nu, har det nog inte varit på jag vet inte när. :P Typ aldrig.. Joodå, när jag fick det såklart. Haha. Så detta har tagit sin lilla stund, hela dagen vill säga. :P Men nog f*n vad det nödvändigt alltså.


mitt bland allt rensade. :P


alla småstenar rensade, bara i med vatten och fiskar + växter och stenar. =)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Amanda

Du är duktig du! Jag skulle behöva göra detsamma i mitt akvarium.

2008-08-09 @ 23:56:35 | http://mittemotpreem.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* m a l i n .

Haha det är därför jag inte har fiskar ;)

2008-08-10 @ 22:40:08 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback