Regn, blixt och åska = mysigt!

Hej.
Då är jag "installerad" i mitt egna rum igen, tråkigt och ensamt men samtidigt skönt och avslappnade. :) Kom precis in efter en promenad med hunden i det kyliga och fuktiga vädret. Dock inget regn just då.

Mötte upp syrran och Robin i slussen, sprang runt där ett tagoch letade efter en buss som gick till Forum Nacka och en hittade vi till slut. :) Väl där hittade syrran en almanacka och ett sånt där ämnesblock som följde med hem.

Regnade som f*n på bussen, och när jag går av bussen för att hoppa in i bilen (pappa hämtade mig) så blixtrade det till och därefter kommer världens smäll!! Och jag lovar att jag hoppade så högt jag kunde, haha. Måste ha sett riktigt kul ut må jag säga. :P:P Väl hemma så fortsatte det blixtra och åska. Fönsterrutorna skallrade av mullret och hela huset sken upp utav blixten. Tycker sånt där är lite mysigt faktiskt. :D

Annars så beställdes det hem pizza till middag. :) Jag tog hand om köket och därefter en promenad med hunden som sagt. Och nu ska jag fixa kollage för dagens ouftit som strax kommer upp här på bloggen.

Medans kan ni väl tala om för mig hur ni haft det idag? :)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mamma

Tack för hjälpen!

Skönt och kul att ha dig hemma.

Kram från mamma =)

2008-08-22 @ 21:32:29
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ☆ m a l i n .

Älskar åskväder (så länge jag är inomhus)! Men här nere har det minsann varit fint väder. Totlt slöseri eftersom jag har jobbat haha..

2008-08-23 @ 00:20:41 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback