Tisdag, 19 augusti.

Hej där.
Lite seg uppdatering idag, men det hoppas jag att ni har förstående för. :) Eller hur? Dock ska jag gottgöra er nu tänkte jag, med lite uppdatering och en designutlottning. ;) Spännande va? :D

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, vaknade vid halv 7 då älsklingen åkte iväg till jobbet. Men somnade om och vaknade igen när telefonens alarm ringde vid 9, dock stängde jag av det och somnade om igen. :P Hehe, och vaknade sen vid 12. Och då satte jag på tv, tittade på McLeods döttrar. Och nu är det Smallville på tv som jag titar på, dock reklam just nu. :P

Älsklingen kommer nog hem om mindre än en timme hoppas jag. :) Saknar honom redan. Sen så har han träningn ikväll igen, så då blir det väl mer bloggning. ;)

Nä, nu börjar programmet igen.
Next up, designutlottning. ;)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback