Tisdag, 5 augusti.

Hej där.
Bloggen har legat på lågvarv denna dag också. Jag tror bestämt det är vädret som gör att jag inte har någon som helst lust med någonting. Har idag också bara legat i sängen och tittat på tv. Grymt skönt om ni frågar mig. ;) Var iofs upp till ICA förut en snabbis, vilket är det enda jag gjort idag typ. :P hehe.

Jag skulle faktiskt behöva lite bloggtips, alltså nya bloggar att läsa. Så vilken är er favoritblogg? =) + något speciellt ni vill läsa i denna blogg. Börjar få ont om idéer om vad jag ska skriva. :P

Hoppas att ni haft en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ★ m a l i n .

http://blixman.blogg.se är min favoritblogg!

Annars är du såklart välkommen att läsa min ;) hehe..

2008-08-05 @ 22:38:48 | http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback