Torsdag, 14 augusti.

Hej bloggen.
Japp, idag är jag vaken relativt tidigt. Trodde inatt att jag skulle sova längre eftersom jag satt med datorn i knät i sängen fram till klockan 1.00. Men here i'm. :D:D Dock känns det lite i ögonen att jag endast har sovit 8-9 timmar. Men ähh, jag gör inget speciellt idag så det gör ingenting. Man sover ju bort hela dagen annars, som min syster just nu. Sussar fortfarande. Ska strax upp och väcka henne. Ja, jag ligger fortfarande i sängen också. :P Med hunden över fötterna. Hehe.

Annars så blir det inte så mycket gjort idag, bror åkte idag till Åland på träningsläger med sitt innebandy lag. Hoppas han får det skoj där. :) Och att jag får lite godis när han kommer hem. :D hihi.

Nä, frukost nu. Sen en promenix med hund. =)
Hur ser er dag ut?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* patricia

Tack, din med!=) väldig välgjord.

2008-08-14 @ 10:19:43 | http://patriciatoernros.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* LOVISA

Du får också ha en jättebra dag:)

2008-08-14 @ 10:29:30 | http://lhogberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* jane

ja brukar också sova ungefär 8-9 timmar ! :)

2008-08-14 @ 10:39:06 | http://janes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback