Världens rekordkam.

"För drygt fyra år sedan satt Alexander Tonning hemma i Trelleborg och bläddrade i Guinness rekordbok. Då fastnade han för rekordet i tuppkam som låg på 53 centimeter. – Jag bestämde mig för att jag ville försöka slå det, säger han. Sedan dess har Alexander sparat håret och noga undvikit frisörer. – Jag har bara klippt topparna en gång."

Vill du läsa hela artikeln, gör det här då!

Coolt ju, eller hur? Men gud vilket jobb med att tvätta och kamma håret, jag som tycker mitt är jobbigt. :P Haha.
Hans tuppkam är på 61 centimeter och nu väntar han på att det ska godkännas utav Guinness rekordbok.



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linnea

wow ! vilken frisyr!

2008-08-28 @ 16:47:41 | http://liinneeja.webblogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Haha jävlar vad orginellt, jag vill också vara med i guinnes :D

2008-08-28 @ 22:31:53
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jonna

hehe =)

2008-08-29 @ 12:16:46 | http://jth.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sebastian | www.sebastian-bergstrom.se

Jävlar vilket hår :D

2008-08-29 @ 19:28:01 | http://mxzebastian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback