5 gula colaglas



Hemkommen för ett par timmar sen, följde som sagt med bror på hans fysträning som jag skrev om förut. Och hunden följde ju med, så mamma, pappa, jag och syster gick en liten sväng med hunden medans Gustav (min lillebror) tränade. :) Pappa hittade också en tennisboll som han gav hunden, men hunden tröttnade snabbt så jag och syrran tog över den och sparkade den fram och tillbaka på vägen där vi gick medans bilarna körde förbi och stirrade lite fint. :P:P Haha, måste sett sjukt kul ut egentligen. Men ähh, man ska vara barn så länge man vill. ;)

Men iaf, så efter brors träning åkte vi till McDonald och käkade middag (nyttig middag, haha). Och därmed fick vi 5 coca-cola glas. Och för er som vill veta är veckans färg LIME.

Ha det bra.

KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Natta

Det beror på vad man tar ju. :) Jag har ett i lila. :)

2008-07-29 @ 20:31:39 | http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback