Fre-Sön

Hejsan.
Bloggen har varit tyst den här helgen. Rätt skönt för mig faktiskt. Har blivit en hel del tid vid datorn. Och nu ska det minskas. Så tyvärr kommer denna blogg inte uppdateras lika ofta som den har gjort hitills.

Den här helgen har jag umgåtts med älsklingen och min vän Sanna och hennes pojkvän Johan. (ja, min pojkvän heter också Johan) Det har varit underbart kul och mysigt med er. Hoppas det blir oftare bara. Lova mig det, Sanna <3

Fredag
Älsklingen kom vid 17.30-tiden. Vi lagade taco i lugn och ro, grymt gott. :):) Efter 20.00 så kom Sanna och Johan till oss. (jag var ju hemma själv från torsdag till lördag) Så vi hoppade i bubbelpoolen på altanen, satt där ett par timmar och pratade och hade jätteskoj tillsammans. Sanna och Johan (hennes) fick ett ryck att bada i havet, allstå vanliga vattnet. Så vi fyra ungdomar gick ner i badbyxor och bikini de få meter som är ner till stranden. Väl där tog vi varsit dopp och traskade senare upp tillbaka till poolen och satt där 30 min till. Bytte om och började spela kubb. :D:D Och grabbar, ni får revansh!!! ;);) Sen satte vi oss på altanen och tände lite ljus och spelade kort. :) Strax efter 11 gick Sanna och Johan hem. Och resten av den kvällen var det tv som gällde, dock inget kul på den. Sen sovdags. :):)

Lördag

Gick upp vid 12-tiden ungefär, åt frukost. Sen tog jag en sväng med cykeln och hälsade på ungarna jag ska vara barnvakt åt på tisdag och onsdag. :) Jättesöta var de och deras föräldrar jättetrevliga. Så där kommer jag trivas de gånger jag kommer sitta barnvakt. :):) Sen kom resten av familjen hem och blev liv i huset igen. :D:D Haha, otroligt skönt faktiskt. :$:) Kvällen blev lugn och bra tillslut. :) Trots lite problem...

Söndag
Gick upp vid 5.45. Klädde på oss, jag packade väskan. Hämtade upp Sanna och Johan 6.15 för att åka vidare till Viking Line-terminalen. En dagskryssning för hela slanten. :D Jättekul och trevligt. Dock lite problem som blev till stora nu under kvällen. Men nu är allt löst. Du och Jag emot Världen. <3 Många bilder blev tagna både från min och Sannas sida, så de kommer upp med tiden. :) Kom hem vid 21-tiden. :)

Och sitter här nu vid datorn, efter en löpningssväng på 1 km. En skön och välförtjänst dusch efteråt och som sagt nu sitter jag här då då. :):) Och ska snart hoppa i säng. Ska upp relativt tidigt imorn, barnvakt på schemat. :):)

Veckoplaner
mån: barnvakt 9.30-15.30
tis: barnvakt ca.8.30- ca.16.30
ons: barnvakt
tors: ingenting ännu
fre: åker till mitt hjärta.
lör: umgås med mitt hjärta, utan bloggning
sön: umgås med mitt hjärta, utan bloggning.

Hoppas ni haft en bra helg.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback