Fredag, 18 juli.

Godmorgon. =)
Idag är jag uppe tidigt för en gång skull, måste försöka vända tillbaka dygnen. Men aja, en annan gång kanske. ;) Fredag idag, igen. :D:D Veckorna går lite seegt tycker jag. Och idag kommer älsklingen ut till mig. :D:D:D Längtar verkligen! <3

Vaknade ungefär för 20 min sen, av att mormor var i mitt rum och tassade. Lite rädd blev jag faktiskt. :P Jag är ju hemma själv i hela huset. Men strax efter att hon gått ner till sig igen så ringde älsklingen. :) Bad honom ringa efter 9 igårkväll så jag inte sover bort dagen, har lite saker att göra idag nämligen.

Så nu sitter jag alltså här, ska strax ta och peta i mig någonting till frukost. Magen skriker där nere på mat. ;P hehe. Sen ska jag ta tag i allt som ska göras idag.
♥ Ta upp köttfärs ur frysen. ;P
♥ Städa rummet och huset.
♥ Rensa mitt akvarium.
♥ Byta lakan i sängen min
♥ Ner till ICA och köpa restrerande ingredienser till middagen.
♥ Laga taco till älsklingen kommer kl.17.

Sen är det säkert något mer som ska göras. :P hehe, det är det ju alltid. Men men
Hoppas ni får en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Yungiis

:O Fett snyggt =D

2008-07-18 @ 11:15:13 | http://yungiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback