Fredag, 25 juli.

Hej bloggen.
Först vill jag säga tack för att respons ni gav mig igår angående min designen som jag pillade lite med. Ville ha den i mitten, men då såg det konstigt ut hos vissa andra, så den förblir där den är nu. :P Lättast så tror jag. =)

Sjukt varmt inatt, vaknade vid flera tillfällen än vanligtvist. En av gångerna var då älsklingen åkte iväg för att jobba då klockan var 5 tror jag. Men som tur var somnade jag om igen. :P Sen så vid halv 12 gick jag upp. Och nu har jag precis ätit frukost på uteplatsen och pratat lite med Monica (johans styvmamma, eller vad man säger).

Och inga speciella planer finns idag, sjukt varmt ute. Går till och med knappt att sola ens. Och jag ska ta det lite lugnt med att sola de närmaste dagarna då jag brände mig lite i onsdags.

Hur ser era planer ut för idag?
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback