Fredag, 4 juli

Hej.
Första inlägget idag. :P Hade inget att skriva om imorse, egentligen ingenting nu heller. Men eftersom Malin frågade om inlägg så får jag skrapa ihop ett som bevis på att jag fortfarande lever. :P:P

Som sagt Malin, så lever jag. ;) Sitter vid pojkens dator i Märsta. ;) Pappa ska spela i Upplands-Väsby hela helgen så då passade jag på att åka med honom, men läste precis också att busstrejken är över nu. Stämmer det?

Iaf så är älsklingen på väg hem från jobbet, ska ta tåget med hans syrra och möta upp han och hans bror för att åka och se på Narnia: Prins Caspian, hoppas den är bra. :) Har ändå fått 4½ på moviezine så. :P

Annars blir det inte så mycket annat gjort idag. Imorn vet jag inte, bara ta det lugnt. :)

Hoppas allt är bra med er.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

Va jobbigt med busstrejk, är det att dom vill ha högre löner eller?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

YÄY! =D

2008-07-06 @ 00:53:09 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback