Lååång pause..

Nu har jag bestämt mig för att den här bloggen aldrig mer kommer gå på högvarv igen. Och jag kommer ta en pause ifrån det här. Tack vare vissa saker som gör det ännu värre än vad det redan är för mig. Och då pratar jag om saker inom familjen. Men ni läsare är välkommna att fortsätta maila mig om era designer osv.

Vad detta handlar om tänker jag ALDRIG skriva ut. Då ni läsare jag inte känner inte förstår. Utan ni som KÄNNER mig och läser detta vet vad detta handlar om. Jag hade gärna fortsatt som jag gör med denna blogg. Jag fullkommligt älskar det, men när det ställer till problem som blir värre så funkar det inte.

Kanske endast fortsätter med mina designer, eller ingenting. Vi får se.
Så tack och hej för mig på obestämd tid.

/Camilla aka artondejuni



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Så synd :(

Kram

2008-07-22 @ 10:42:26 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback