Liv Tyler

Född: 1 juli 1977, New York 31 år.
Dejtat: Royston Langdon
Känd för: Liv Tyler började som modell innan hon blev skådis. Pappa är Steven Tyler från Aerosmith och mamma Bebe Buell (Playboy modell). Liv trodde länge att sångaren Todd Rundgren var hennes pappa. Men vid 12 års ålder fick hon reda på sanningen. Hon bytte då efternamn till Tyler. Kompis med Kate Hudson.
Medverkat i: Jersey Girl (2004), The Lord of the Rings: The Return of the King (2003), The Lord of the Rings: The Two Towers (2002), The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (2001), Armageddon (1998) m.m



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* anchal

hon är vacker!

2008-07-06 @ 02:52:52 | http://anchaals.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Dessa små "faktarutor" tyckte jag var kul. Men då jag inte har någon som helst koll på den där utländska kändisvärlden, skull jag vilja ha lite mer konkret fakta bako punkten "Känd för" Vad gör hon nu liksom? ;)

2008-07-06 @ 12:27:20 | http://eyeofstone.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Såg att du lagt till mig under länkar, kul! =) Tack, hihi! Jag ska lägga till dig hos mig med, tänkte göra en typ av "dessa läser jag"-kategori jag med. Då kommer du hamna där, för jag gillar verkligen din blogg =)

2008-07-06 @ 12:29:45 | http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback