Lördag, 26 juli.

Hello. =)
Vilket underbart väder det är ute idag då. :D:D Lika bra som det var igår. Så strax ska jag försöka dra upp älsklingen ur sängen för att käka lite frukost och sen övertala honom att kila ner till stranden. :) Jag vill ju sola och bada. Jag var ju inne hela dagen igår, för att jag inte orkade lägga mig på gräsmattan och sola. Då hade jag flytit iväg av allt mitt svett. :P:P Det var ju sjukt varmt i solen igår.

Så därför vill jag till stranden idag. :D:D:D + då får jag inte missa att smörja in mig med solkräm, vill verkligen inte bränna mig mer än vad jag gjorde i onsdags när jag var barnvakt. Jag hade nämligen lite svårt att sova på den sidan då, det har jag iofs fortfarande också men inte lika extremt som onsdagsnatten. :P:P

Hoppas ni får en bra dag, och ut och sola & bada med er. ;)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback