Måndag, 28 juli.

Godmorgon på er alla. =)
Hoppas ni haft en bra natt, själv vaknade jag vid halv 4 och gjorde ett toabesök. + öppnade fönstret i mitt rum efter det, var sjukt varmt. :P Hehe. Somnade om senare och vaknade vid halv 11 av mamma.

Vi ska åka till Lådna idag, till min farmor och farfar. :):) Eller rättare sagt om en timme så sitter jag i båten. :D Ska bli skönt att komma hemmifrån en liten stund och vad är då inte bättre än en sväng på sjön och fika hos farmor och farfar. :D:D Lite solning hoppas jag på också. :)

Annars är det inte så mycket planerat, hade tänkt igår att fixa till mitt CV och leta jobb, men det får vänta tills en annan dag. Imorn kanske jag åker till Flen där några från mammas sida av släkten bor. Men jag har ännu inte bestämt mig om jag ska följa med eller ej. Det blir bara en liten tripp över dagen. Men ändå kul att få någonting gjort. Jag har nästan bara varit hemma hela sommaren.

Aja, ut i solen med er. ;)
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* caroline

fin blogg kolla gärna min.

puss!

2008-07-28 @ 12:18:41 | http://carolinejo.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linn

Ha en trevlig dag i solen.

2008-07-28 @ 15:11:18 | http://tatiana89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback