Måndag, 7 juli.

Hej bloggen.
Kändes inte allt för kul att vakna upp vid runt 12 tiden och se att det är grått och ruggit ute, + att det regnar. :( Då vill man ju bara dra täcket över huvudet och sova resten av dagen. Men nej, så gör vi inte idag. :P

Måndag, och en ny vecka har börjat. Och hela 5 dagar kvar tills jag får träffa älsklingen igen. :( Jobbigt är det. Men vi får se det från den ljusa sidan, han tjänar ju pengar. ;) höhö.

Idag är det inget planerat, syrran tycker vi ska ta oss ner till ICA för att köpa glass, cheesballs och eventuell middag. Men nejtack, inte i det här vädret. Annars så blir det bloggning och bokläsning för min del. :)

Hur ser er dag ut?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* matilda

hoppas du får en kanon bra måndag! :)

2008-07-07 @ 12:44:43 | http://enidrottandeflicka.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sussi

Ruskigt regnigt idag, inneväder :)

2008-07-07 @ 12:50:42 | http://www.smyckadegipskvinnor.se
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

blogga och läsa för min del också

2008-07-07 @ 12:56:15 | http://sannawiberg.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* camilla

Vad läser du för bok? :)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan

jobba och tjäna pengar borde du också göra =P

2008-07-07 @ 17:22:07
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Jag vaknade vid halv tolv jag ;) Min dag har inte sett ut så mycket alls faktiskt, hehe. Men skönt det faktiskt!

2008-07-07 @ 17:50:20 | http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback