Onsdag, 2 juli.

Hej bloggen. :)
Tog en liten sovmorgon idag (igen, för jag var ju uppe tidigt igår. :) Men iofs var det väldigt skönt att ta en promenad med hunden strax efter kl.9. Och sen veta att man kan ta det lugnt hela dagen utan någonting speicellt att göra. :P:P Det görs nog om imorn om jag orkar ;);) haha.

Idag då, onsdag, snart hela veckan gått igen. Och fortfarande bussstrejk. Så jag är fast här ute där jag bor. :(:( Hoppas strejken är över tills på fredag så jag kan få träffa älsklingen i helgen. Och att det blir fint väder, då jag har planerat in med Sanna att vi ska sticka och bada respektive killar. :):) Vi skulle egentligen gjort det idag också, fast bara hon och jag förståss, men som det ser ut på vädret nu så blir det ingenting. :( Jättetråkigt väder ju, grått och kan nog börja regna när som helst. När ska den riktiga sommarvärmen komma egentligen?

Men annars idag så har jag tänkt att utse vinnaren av designutlottningen som gick ut igår, orkar inte lägga upp vinnaren då. + sen så har jag tänkt att göra designer som ligger på kö. Så för er som vet om att ni mailat mig om design, var på msn så fixar vi det. Ni andra är välkommna att läsa detta inlägg och därefter maila mig om ni vill ha hjälp. :)

Hoppas ni får en bra dag
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Micha

Svar: Ja men precis, det var väldigt bra! Nu är det meningen att jag ska kunna det, haha. Men det ska nog gå bra =)



Förlåt att jag inte kommenterat här idag, har så mycket med jobbet nu. Men jag läser din blogg numer i alla fall =)

2008-07-02 @ 15:41:35 | http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback