Onsdag, 23 juli.

Hej där. :)
Nu är jag hemma igen, har även fått i mig lite mat. Makaroner och hamburgare, jättegott trotts att jag inte var allt för hungrig. Men mat går alltid ner i min lilla mage. ;);)

Dagen började med ett samtal ifrån älsklingen vid 6 rycket, som varje morgon denna vecka. :):) Jättemysigt att höra hans röst det första man gör på morgonen. Sen somnade jag om när vi lagt på och vaknade igen vid 7 då klockorna ringde. :P Japp, jag har 3 st på ringning. Annars vaknar jag inte. :P:P Jag är lite seg på morgonen förstår ni.

Sen tog jag och syrran 8.14 bussen till familjen vi har varit barnvakt åt i två dagar nu, ja i måndags var det en annan familj. Och allt har gått jättebra, solat och badat. Hoppat på studtsmatta och tittat på film. :):) Riktigt lyxigt jobb va. ;);) hihi. Sen så kom vi hem vid 18 tiden, och då var maten klar. :)

Och nu sitter jag här och vilar lite, fått extremt mycket färg under de här två soldagarna. :D:D Och nu börjar det göra lite ont faktiskt. :P Ska ta och smörja in mig med After Sun Lotion ikväll tänkte jag. Annars kommer jag aldrig kunna somna. :P Och innan dess ska jag ta min vanliga löpning på 1 km. :):) Börjar komma in i den takten nu. :D Vilket är jättebra för mig, eftersom jag slutat på innebandyn nu.

Imorn så ska jag upp relativt tidigt igen, åker till pojkvännen. :D:D:D:D JIPPI!!! Saknar honom alldeles för mycket nu! :(( Men imorn får vi vara tillsammans igen. <3 Älskar dig, det vet du. :):)

Nää, mammi ropade nyss. Ska se vad hon ville.
Hoppas ni haft en bra dag.
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback