Söndag, 27 juli.

Hej där.
Hoppas ni haft en bra dag. :) Själv så har jag varit hemma ett par timmar, eller kom hem vid 15 tiden rättare sagt. Skönt att komma hem och ta det lugnt men ändå jobbigt att åka ifrån älsklingen. :(  Inte gjort så mycket idag som sagt, gick ur sängen vid 11 ungefär och käkade frukost. Åkte sedan hemmåt ifrån älsklingen med 12.19 bussen. Kom hem vid 15 tiden.

Nästan lika varmt väder idag som igår. Dock inget solandes för mig även om jag ville det faktiskt. Men det får bli nästa gång det är sol och varmt igen. Förhoppningvis imorn. :D Annars så händer inte så mycket mer idag, ska väl äta middag om ett litet tag. Kyckling tror jag att det skulle bli. :D MUMS!!!

Hoppas ni haft en bra dag och att den fortsätter bra. :)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback