The Beach.

Back från the beach. =D
Japp, det blev en sväng till stranden. :P Lite långt att gå, men det var det värt. Eftersom det var otroligt skönt att bada och svalka av sig när man legat en stund i solen. Och jag smörjde in mig men om jag fått färg vet jag inte, återstår att se frammåt kvällen. :):) Dock inga bilder ifrån stranden, orkade inte ta med den dit. :P

Älsklingen är just nu nere och tänder grillen, ska grilla fintastek idag. :D Med potatissallad. :D MUMS säger jag bara. Och strax ska vi upp till ICA (igen) och köpa lite dricka till ikväll och maten förståss. + lite gottis följer kanske med ner i kassen också. ;) hihi.

Måste kila, höres. :)
KRAMAR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback