Tisdag, 1 juli.

Godmorgon. :)
Jao, jag är uppe tidigt idag. Faktiskt så vaknade jag vid 9 men orkade inte gå ur sängen då utan låg kvar till halv. ;P Och sen dess har jag suttit här. :):)

Precis läst på aftonbladet att busstrejken är igång, och hur f*n ska jag kunna ta mig någonstans nu? :O De står också att de ställen som är värst drabbade är just Nacka/Värmdö. Och utåt på värmdö bor ju jag, bussarna går här två ggr i timmen lite oftare på morgnarna och en gång i timme på kvällarna. + på helgerna en gång i timmen bara. Snacka om att alla här ute är handikappade nu när bussarna står till.Och ett annat problem är att jag har tandläkartid i stan imorn, måste byta den i vilket fall som helst eftersom den är väldigt tidigt. :( + får innerligt hoppas på att bussarna börjar köra igen snart. För står de still fram till helgen och längre får jag inte träffa älsklingen. :(:(:(

Men aja, idag då. Sool ute. :D:D Uppåt 26 grader är det just nu. Och varmare blir det säkert frammåt 12-13. :P:P Så idag ska jag ut och sola. (har redan bikinin på mig, dock under shorts och t-shirt, hihi) :P

Hur ser era planer ut idag?
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Andrine

Tack detsamma. Fin header var jätte fin!

2008-07-01 @ 09:58:47 | http://aaas.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Malin

Jag hatar bussstrejken!

2008-07-02 @ 13:31:09 | http://killingseagull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback