Torsdag, 17 juli.

Hejhej. =)
Allt bra med er läsare hoppas jag. :) Rätt fint väder idag också, eller hur? Kom dock en regnskur för ett tag sen, men nu skiner solen igen. :):)

Mamma, pappa och syrran är iväg och handlar. De ska åka ut till Kallskär. Ett ställe långt ute i skärgården där min släkt på pappas sida äger ett par öar. :):) Rätt fint där. Bilder kommer. :) Dock finns det ingen el eller rinnande vatten där, så lite handikappad känner man sig ibland.

Men ändå rätt skönt att komma ut och släppa allt. Men den här gången ska jag inte med ut, de kommer nämligen hem på lördag igen. + så kommer älsklingen ut imorn, så jag ska ta det lugnt här hemma själv tills dess. :) Skönt det med. Sen på fredagen så blir det mys och mat med älsklingen. Och eventuellt ska vi till Sanna på lördagkvällen för att umgås, titta på film antar jag. :) Men inget är bestämt ännu riktigt. Och på söndag morgon åker vi till Mariehamn på en dagskryssning, jag älsklingen, Sanna och hennes Johan. :):) Guud vad kul det ska bli. :D:D:D

Så ser väl mina planer ut för resten av veckan. :)
Hoppas ni har det bra.
KRAMAR



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sanna

hoppas att ni kommer på lördag..:) vore kul om alla får ses innan vi åker på söndag.. + att vi måste bestämma vilken tid vi ska åka på söndagsmorgonen :)

2008-07-17 @ 18:03:23 | http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback